Wednesday, June 3, 2009

KIT PERMULAAN CETAK BAJU


Dapatkan segera KIT PERMULAAN CETAK BAJU dengan hanya RM70.00 sahaja termasuk pos. Kit ini terdiri daripada Rubbey Dye 0.5kg, Sekuji 5", Sutera Saring 1meter, Photo Emulsions dan Sensitiser. Masukkan bayaran sebanyak RM70.00 ke dalam akaun Maybank ( 101057434938 ) atas nama Tuan Abdullah Sanusi bin Tuan Ismail. Seterusnya SMS maklumat bank in ke 019-7844388 seperti jumlah, masa, tempat bayaran serta nama dan alamat anda untuk tujuan pos. Penghantaran dibuat melalui Pos Malaysia selepas pengesahan diterima.

3 comments:

|Ihsan| said...

salam... saya berminat nak beli kit print baju. tapi saya rasa was2 untuk beli kerana awak tinggal di kelantan amat jauh dari melaka. ada sebarang jaminan dan berape lama brg tu boleh smpi kat rumah saya?

sila add saya di ym
ihsan1992@yahoo.com.my

boys-shop said...

assalamualaikum abang!
rasanya di kuala lumpur di mana harus saya dapatkan bahan2 ini? kedai paintting ke? atau alat tulis?
terima kasih kerana berkongsi ilmu kepada kami semua, ia amat berharga... moga abang murah rezeki insyaallah...

pak lang said...

Salam..set lengkap brapa harganya tuan?