Saturday, January 9, 2010

HARGA BARU KIT SILK SCREEN 2010 (RM80.00)

Assalamualaikum wbt. Berikutan dengan kesulitan yang dialami oleh para pembeli seperti kelewatan dan ada satu kes barang tak sampai maka saya mengenakan harga baru kit permulaan silk screen iaitu dari RM70.00 ke RM80.00. Harga baru ini adalah kerana saya akan menggunakan POS LAJU untuk mengepos barang tersebut. Tujuannya bagi memastikan barang yang dihantar lebih cepat sampai dan selamat.

Untuk pengetahuan semua, alamat saya ialah:

Tuan Abdullah Sanusi bin Tuan Ismail,
Lot 1856, Kg. Tasek Pauh,
16800 Pasir Puteh,
Kelantan.
Tel:019-7844388

6 comments:

Ya Salam said...

assalamualaikum bro, nak tanye la kalau kit tuh bole di send ke KL? harga still same ke?

boleh x nak dapatkan detail ttg kit nie dan cara mcm mana nak order? boleh email ke rezal_s@yahoo.com

KK Frozen Food Enterprise said...

salam.. cikgu boleh supply brg silk screen spt photo emultn, rubber dye,sensitizer pd sy x? mgkn hrg d'sna lbih murh.. email pada sy..
zame_il@yahoo.com..

alnazaie fisabahi said...

boleh hantar ke sabah ke cikgu? brp ke harga asing bg bahan sperti photo emulsion,sanitiser n rubber dry shj? email saya alnazaie2007@yahoo.com.my

Pidot Firdaus said...

sya ingin tnye...kalu sya bli kit itu adakah satu warna shaja?

khairuljimmy said...

boleh hantar ke sabah ke cikgu? brp ke harga asing bg bahan sperti photo emulsion,sanitiser n rubber dry shj? email saya fakhriykrack@yahoo.com

naufalism said...

assalamualaikum cikgu..
saya nak detail kit yang cikgu tawarkan..dan boleh tak cikgu pos ke sarawak?